[untitled.bmp]

 

RED ALERT; Lamanweb Kampus Negara (www.kampusnegara.net) dan UPMKini (www.upmkini.blogspot.com) telah disekat oleh Azali di kawasan UPM bermula Mac 2007. Azali dengan rasa kecut dan tiada 'punai'nya, telah meloncatkan atau memindahkan kedua-dua lamanweb ini ke lamanweb rasmi UPM. Jika anda mahu melayari kedua-dua lamanweb ini, hendaklah pergi ke cybercafe MagnaSquare, Wawasan,  dan IT4U di Flat Sri Serdang, atau di mana-mana juga di muka bumi ini kecuali di dalam kawasan jajahan UPM.

 

Azali telah menyekat pengaksesan lamanweb ini. Sila maklum kepada semua umat manusia.

 

Jika lamanweb UPMkini diloncatkan ke lamanweb rasmi UPM, inilah kerja pengecut Azali.

Maka anda dicadangkan untuk memilih salah satu dari lamanweb dibawah.

 

UPMku

UPMtoday

UPMdeli

UPMparia

UPMhariini

UPMterkini

 

 

[zohadi.JPG]

 

[pic0030-1294.JPG]

 

Saturday, March 31, 2007

MPP produk gagal Azali.



Sepanjang pemerintahan Azali, tidak pernah didengari bahawa MPP merupakan satu badan yang benar-benar membela nasib mahasiswa di UPM. Kebanjiran golongan aspirasi yang diasuh oleh Azali, telah merencatkan perjalanan MPP yang asli selaku penyelesai masalah mahasiswa. Tidak ada langsung pemimpin pelajar yang berkaliber dan yang mampu menggegarkan dunia mahasiswa malahan dunia lapangan masyarakat juga belum tentu dapat dikuasai oleh pemimpin mahasiswa MPP di bawah naungan Azali.

Menyedihkan, apabila MPP dikuasai oleh golongan aspirasi. Ke'anaktiri'an ahli MPP yang datang dari kalangan bukan aspirasi telah direncatkan kefungsiannya. Malah, lebih teruk lagi, tidak diajak untuk menjalankan tugas bersama seiring dengan objektif MPP itu sendiri. Amat lemah. Itulah yang boleh disimpulkan kepada gerakan MPP di UPM sekarang.

Apa sumbangan MPP kepada mahasiswa selama ini jika benar-benar wujud lagi MPP di UPM. Dengan penat lelah mahasiswa turun mengundi, tidak ada satu pun usaha MPP yang boleh dibanggakan. Lagenda pemboikotan pilihanraya kampus di UPM sesuatu anugerah yang paling berharga, dan selagi MPP yang kecundang di tangan Azali ini masih bernyawa, selagi itu mahasiswa terseksa. Sikap menyombong dan kebongkakkan ahli MPP terhadap kakitangan juga satu perkara yang bukan aneh sepanjang MPP yang di'tadbir' Azali (sebenarnya).

Free Web Site Counters
StatS